To what extent is variation in the Educational attainment of individuals associated with their schools & friendship networks?

Dans le cadre de ses séminaires de recherche, le GERME a le plair de vous inviter à la conférence "To what extent is variation in hte Educational attainment of individuals associated with their schools & friendship networks?" de Mark Tranmer (University of Manchester).

Cette conférence est organisée dans le cadre du projet EQUOP (ERC) coordonné par Dirk Jacobs, intitulé: "Equal opportunities for migrant youth in educational system with high levels of social and ethnic segregation - assessing the impact of school team ressources".

Seventh Framework Programme (2007 - 2013) de l'UE: accord de subvention ERC 28360.

où et quand?

La conférence aura lieu le mercredi 23 avril 2014 à 18h dans la salle Henri Janne (15e), avenue Jeanne, 44 - 1050 Bruxelles.